Kızlar, bebeğim 3 ayı aştı ve son 2,3 gündür öğlenleri çok uzun uyuyor, bugün mesela 12 de ögle uykusuna yattı 2 de mamasını içip tekrar uyudu, yani 4,5 saattir uyuyor şu an. Bu durum hergün olmasada ara ara oluyor, normal mi acaba? Havaların çok sıcak olmasıyla alakalı da olabilir mi bilemedim. Dün akşamda 8 de akşam uykusuna yattı gece 2 de mamasına kalktı ve sabaha kadar uyudu 😅