Öncelikle herkese merhaba 2 buçuk yaşında oğlum var ama sadece 12 kelimesi var herseyi biliyor komutlarımı algılıyor bütün hayvanlarin seslerini biliyor benim yaptığım hareketleri yapabiliyor ismini de biliyor donup bakabiliyor derdini isaretlerle de anlatıyor ama konuşmuyor cümle de birleştirdi baba git anne ciş gibi ama kelime haznesi çok az kitap falan okudum dikkatini çekmedi bu durumu yaşayan anneler varsa nasıl Bi yol izledi neler yaptılar ben bu duruma çok üzülüyorum yarın Bi gün kreş yaşı gelecek ama çocuğumu sadece ben anlamak istemiyorum herkes anlasın onu istiyorum her annenin istediği üzere ne yapabilirim bilgi verirseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim 🙏