Yenidoğan bebeğim var. 3-4 gündür kaşıntı oldu yanar şekilde ve bacaklarımda kırmızı iltihaplı sivilce tarzı birşeyler çıktı uyuzdan şüphelendim. Soracağım soru da bebeğim uykudayken emzirirken tek ayağını attırıp ağlıyor kaşınıyor gibi geliyor bana korkuyorum yaşayan var mı ? Bebeği uyuz olup nasıl belirtiler verdi ?