Herkese merhaba kızlar, bebeğim 4 aylıkken çalışmaya başlamak zorunda kaldım ve sonra 4. Ay atağında meme reddi yaşadık( herşeyi denedim) bakıcı bakıyor şuan kızıma 5 aylık olmak üzereyiz. Çok tatlı ve şefkatli yaklaşıyor kızıma o açıdan şükrediyorum ama bi yandan da içim içimi yiyor ya onunla daha mutlu olursa? Anneyi unutursa off neden böyleyim bencil mi düşünüyorum