gizemkaran ilk doz7. Ay ama son dozy yanlış belirlemiş ilk yerdeki hemşiremizle farkedip bir sonraki randevuda doktorumuza söylemiştim. Çok yoğun bir doktor ünv. Hocalık yapıyor çok denk gelemiyoruz genellikle hep asistanları oluyor. Söylediğimizde hatanın doğru olduğunu söylemiş öyle yapalım demişti. Bizde aşı kartına 13 aylıkken yapalım yazmışız ama detay konuşmamışız. O yüzden sordum