Benim kızım da da var doğduğundan beri . İlk altı ay herşey güzel ilerledi kilo alımı iyiydi ilaç kullanıyorduk . Sonra deprem oldu ve biz çadırda kalmak zorunda olduğumuz için kızım zorlandı kilo alımı yavaşladı bide üstüne diş çıkardı hasta oldu derken pek kilo alamadı . Şimdi bir yaş bir aylık doktor ilacı kesti çocuğu yorar bu dedi kendi kendine kapanmasını bekleyelim iki üç ay sonra durumuna bakalım dedi . Ama kilo alması lazımmış . Elimden geleni yapıyorum çok üzülüyorum bişey olur diye korkuyorum hep . Şuan delik 2 buçuk milim dedi