Eyluluraz1 10 bucuk aylik şuanda 3 hafta kadar önce baba mama diyordu gel gel yapıyordu çak yapıyordu neredeyse 1 aydan fazla ama artık yapmıyor sadece mamamamma diyor ve alkış yapıyor. Normal mi yoksa değil mi bilemiyorum ?
Asyaveannesi04 Eyluluraz1 çok normal benimki ann diyordu şimdi asla demiyor🤦🏻♀️ baba, mama, gel, miav,nene, dede gibi şeyler söylüyor ama anne yok
Patron1bebeginannesi Eyluluraz1 normal bence, bizde de oldu, sürekli tekrar et sürekli konuş şarkılar söyle ritme göre kafanı salla onlar da zamanla izleyip yapıyor aynısını, her bebek farklı zamanı da değişiyor o yüzden
Eyluluraz1 Patron1bebeginannesi Asyaveannesi04 İnsanın aklına her şey geliyor ya yapıp sonra yapmaması otizm olabilir diyor millet kafam karışıyor. Herseyi hemen yapsın istiyorum herhalde ben🤷🏻♀️