Fatime98 13 aylık bebeyim bezden çok rahatsız olmaya başladı. Malum havalarda çok sıcak. Bu ayda bebeğini bezden çıkaran oldumu? Nasıl yapdiniz? Çişi geldiyi nasıl anlaşılır?
Asyaveannesi04 Fatime98 kendini ifade etmeden bıraktırmayı düşünmüyorum 18 aylık, merdivenleri tek başına çıkabiliyor ama anne çiş felan demesi lazım
Alerjikrinit Fatime98 tuvalet iletişimi diye bir kavram var prema ve onun anneliği sayfasına bakın. Ha ben yapmadım yapamam 😄
Yesim95 Fatime98 yanlış anlamayin ama bezden bebegi cikarmak tuhaf bir tanim bezi bebekten çıkarmak ,bezi birakmak,tuvaket egitimi vs. Daha doğru olabilir
Fatime98 duru2603 evet kucuk ama kendisi rahatsız oluyo çekiştirip duruyo.Belki küçük diye bir numara büyük bez aldım ama yine aynı..
Jfkskskdn Kızım bir buçuk yaşındaydi ama kendini ifade edebiliyordu öğrenmişti. Sizin ki daha küçük ama eskiler 9 ayda falan bile öğretiyormus çocuğa da bağlı biraz oğlum 2 buçuk yaşında 4 gün oldu bezini çıkaralı zorlanıyoruz biraz
duru2603 Fatime98 yani zorlanirsiniz öğretmekte diye deidm 30 aylık oğluma 1 aydır kaka tutuyor da inşallah sizinki kolay öğrenşr cok zor bir süreçmiş..