ikiprensannesi53_ çok normal o zaman. Benim 20li haftalarda gelmeye başlamıştı. Artık doğumda yakın sarımsı turuncumsu sıvı gelebilir ama sıkmayın dogumu tetikler, gerçi vakti de gelmiş doğumun bişey olmaz🤭😅 sağlıkla doğurun inşallah🙏🥰 bende 13haftalık olmak üzereyim.