alyasivar Doğum yapalı 2 ay oldu alttan dikişim de var hem dikiş yerleri hemde vajinanın içi ağrıyor sancı gibi giriyor leke gibi akıntım da var 2 aydır hiç kesilmedi . Bu durum normal mi, tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
aliasafmoms14 alyasivar merhabalar bende kolay bir doğum ama dikişlerim iç dikislerim ve diş dikisleri fazla olan bir doğum geçirdim 15 gün oldu 7. Gününde dikislerim açıldı tekrar atıldı fakat korkuyorum kontrole gitmeye aynı şeyleri yaşamaktan çünkü ayakta durdukça baskı ağrı hissediyorum normal bir durum mu ? Sizdede oluyor mu geçiyor mu ?
Melis1706 alyasivar bence gidin bir doktora bende gidememistim aksilikler oldu hep ama bende problem olmadigi icin bidaha baya mesafe oldu diye gitmedim genelde korunma yontemi icin cagiriolar zaten dogumdan sonra benim karnimda cok agri vardi kizim sarilik oldugunda hastanede yatti o zaman ultrasonda butun organlara bakti onun rahatligida olmustu ama gidin bence aksatmayn hic
aliasafmoms14 aliasafmoms14 ayağa kalkıp duramıyorum böyle özel bolgrmin orta kısmına bir anda böyle kan akışı ve sancı hissi oluyor bunlar normal mi zamanla geçiyor mu ?