Hiç kıyamıyorduk, 8. Ayında kestirdik. Uzun ve gürdü saçları. Terliyordu, yazın ferah olması için enselerini, faullerini, gözüne giren saçlarını berberde toplattırdık. Berberin kırmızı akülü arabası vardı, sevdi onu, hiç ağlamadı. Saçları kısalınca bebeklikten çocukluğa geçti gibi geldi bize 😃