Hayattumutt Ateş en fazla kaça çıktı? İlk doz ikinci doz? Nasıl düşürdünüz ve bebeğiniz kaç aylıktı,benim bebeğim 6 aylık ilki 3 aylıkken yapıldı,38,4 falan olmuştu Şimdi 39,1 çıktı dün acile götürdüm…fitille düştü ama sanki tekrar çıkacak gibi
Asil1602 Hayattumutt Doktor biraz sorunlu aşı gitmeden ilaç verin yükselmesini beklemeden rutini 4 saatte bir tekrarlayın dedi beklemedim yükselmesini sorun yaşamadım 2 doz yaptırdık
Aybarss38 4 saat ara ile calpol verdim ilk doz du bizimkisi yükseliyor gibi olunca ılık su ile Be koydum, 37,8 olunca yükselir diye korktum açıkcası yalnızdım bide gece çalışıyordu eşim ılık duş aldırdım bide üstünü kalın giydirmeyin ben tek zıbın la durdurdum gece de üstünü kendi de istemedi örtmedim 5 aylık oğlum, aşının yapıldığı akşam çıktı ateşi sabaha kadar düşürdüm öğleden sonra bidaha çıkmadı şükür.
Hayattumutt Asil1602 ilkinde ikincidede aşıyı yaptırınca hemen calpol verdiriyor doktor eve gidince yine calpol verdim İlkinde 39 ları görmemiştim Ama hiç etkisi olmadı 4 kez verdim 4 saat arayla Sonra acile gittim 39,1 i görünce Fitil yaptılar,düştü eve geldik 4-5 saat sonra yine çıktı Ilık duş vs hep yaptırdım Sonra dolven yazdılar o çabuk etki etti açıkçası ama onuda 6. Aydan sonra veriyorlar sanırım 6 ayını geçirdiği için açıkçası 6 saat arayla verdim Çok şükür buğün akşamdan itibaren çıkmadı daha çıkmaz bence Gün şuanda mışıl mışıl uyuyor…
Areliskoo @Hayattumutt bizim de hemşiremiz asılara gitmeden önce calpol için ondan sonra ateş devam ederse günde ,3 defa aralıklı kullanabilirsin dedi calpol için bizimde dr muz aşı yı önerdi ama daha fiyat öğrenemedim siz kaç TL ye aşıyı aldınız
Hayattumutt Areliskoo 1300 tl Birde 2. Dozu Çok pahalı hepsi Rota Baxero Nimerix 2 şer dozdan 6-7 bin civarı tutuyor Birde 1 yaş sonrası tekrar edecekler
Areliskoo @"Hayattumutt evet herşeyin fiyatı almış başını gidiyor geçim herşey zorlaştı sağlıkları yerinde olsunda bebişlerin ne yapalım mecbur onlar için alacaz