Merhaba arkadaşlar 2 gün önce 2. Sezaryen doğumumu yaptım, sütüm geliyor ama maalesef yeterince yok, süt artırıcı çaylar kullanıyorum, bebeğimi sık sık emziriyorum ama maalesef bebeğim yetersiz beslendiği için bezinde 2 kere pembe leke oluştu ve hafifte sarılık çıktı, mamaya başlattılar ama ben sütümü artırıp emzirmek istiyorum, ilk bebeğim de mamanın zorluğunu çok hissettim, o yüzden önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.