Selenga80 Merhaba arkadaşlar kızım 8 ay 21 günlük alt iki dişi ve üst 4 dişi çıktı yiyecekleri eline vereyim kendi yesin diyorum ama korkuyorum büyük büyük ısırıyor gelişimine de baya katkı da oluyor böyle ama veremiyorum siz neler yapıyorsunuz