Aliniko Merhaba. Doktor bize bugün bu mama için rapor yazdı. Bu rapor 1 aylık mı yoksa her ay doktordan almak durumunda mıyım. Doktora sormayı unuttum, tecrübeliler dönerse sevinirim.