Şuan 20 aylık bir kızım var 7 aylık hamileyim bu son zamanlarda kızım bana olduğunda da fazla duskunlesti hep kucağımda olmak istiyor yanından farklı bir odaya gittiğimde oyun oynasa bile çok ağlıyor hiçbir iş yaptırmıyor bir de babasını çok sever normalde babası kucagimdan alacak oldu mu git diyor ona ağlıyor bensiz uyumuyor hiç uykusu geldiğinde odaya benden başkasını kabul etmiyor 5 dk oturduğumda kalkıp onun yanına gitmemi istiyor dişleri de geliyor ama ilk defa böyle oldu bu durum beni çok yoruyor müdahale etmezsem saatlerce çığlık çığlığa ağlıyor acaba kardeşini mi hissediyor da kıskanıyor