Gidin ama yazın gitmeyin Kapadokya’ya yazın gidilmez sonbahar yada eylül sonu güzel olabilir. Gezilecek yerler aşırı yok ama farklı bir mekan atmosferi farklı sanki apayrı bir dünya gibi.. ama dediğim gibi sakın yazın gitme orda ağaç olmadığı İçin direk güneş etkiliyor