Merveeemeeliss Prensesimmmasele isilik gibi banyo yaptırın sık sık birde nemlendirici krem çoğalırsa bi doktorw görünürsünüz
Gny18 Prensesimmmasele isilik olmuş. Bol bol banyo yaptırın, hafifçe pudra sürün bebeğin burnuna gelmesin dikkat edin. Bende aynı sorunu yaşadım dalin likit pudra var o normal pudra ve banyoyla 2 güne iyileşti.
Amir_makhmud Üstte kalsın.aynı sorunu yaşıyoruz 2 gündür 🤏🏻 ama ben sıcaktan oldugunu düşünüyorum çünkü yediklerim hep aynı türlü qıdalar
Prensesimmmasele Gny18 hergün banyo yaptırıyorum canm acaba sapuan falan kullanmasam mı sadece sumu döksem
Gny18 Prensesimmmasele ben de her gün banyo yaptırdığım halde olmuştu yine de şampuanla yıkadım geçti. Gece yatarken terlememesine dikkat edin o ter vücutta kalınca isilik yapıyor.