Nzltkgz Merhaba bebeğim 5 ay 20 günlük evde beşiğinde ellerini tutarak vs kendisi uuyor dışarı çıktığımızda arabada pusetinde biraz uyuyabiliyor ama bebek arabasında hiç bir şekilde uyumuyor bu şekilde olup çözüm bulan yada önerisi olan var mı acaba?
Melis1706 Nzltkgz puset normalde skisik ici bide havalar cok sicak artik bence ondan rahatsiz oluyordur cunku benim kizim mesela uyuyor normal ben buyuk olana gectim 6 aydan sonra normalde uyuyor ama o kumaslari sonucta elbt terletiyor rahat edemiyorlar
Nzltkgz Melis1706 normal bebek arabasına koyuyoruz dışarıda zaten ama onda hiç durmuyor puseti kendi arabamızda kullanıyoruz sadece