Merhaba ben de silikon uçla emzirmistim. Hiç bırakmayacak sandım tutamiyordu normal. Deneye deneye cabalaya cabalaya öğrendi. Sanırım bı 2 ya 2.5 aylik olunca kendiliğinden normal emmeye başlamıştı.Denemekten vazgeçmeyin bnde çok üzülüyorduk zor oluyordu ama bı anda normal emmeye başlamıştı şimdi 8 ayligiz. 🥰Bir de ben emzirme danışmanına gitmiştim devlet hastanelerinde oluyor..ilk orda emdi normal. Futbol tutuşu diye bı pozisyon var ters şekilde emzirme.. netten bakabilirsiniz.emzirme danışmanı öyle yaptrmisti ilk o an tutmuştu gerçekten sevinçten aglayacaktim o an.. ondan sonra deneye deneye öğrenmisti.