ATATUGCE biz yaptırdık 2 ay 8 günlüğüz . Çok şükür ateş olmadı hafif bir ateşi vardı o gece sadece zıbınla yatırdım sık sık ıslak mendille sildim vücudunu özellikle kafa bölgesini ilaçsız geçirdik 🙏 aşıdan 1 gün önce mutlaka banyo yaptırın bize öyle demişlerdi çünkü aşıdan sonra 3 gün banyo yasak o bölgeye su değmeyecek asla