Mihrapmalik Merhaba hanimlar 3 kasımda sezeryan ile 38+3 doğum yaptım oğlum bugün tam 10 günlük emziriyorum sadece gündüzleri uyuyor ama geceleri uyumuyor bugün sabah 7den beri kendini sıkıyor gazı var heralde sizde durumlar nasil