Denizege35 ozgealpaslan izmirbüyükşehirbeledysnden bassdysnuz sanırım 1 yaşını doldurdgunda bebekle sizin kimlik fotokobsni goturuosnuz yeri gürçeşme huzurevinin orda
2prnses1prens Denizege35 kaç yala kadar veriyolar biri 8 diğeri 5 birde 10 atlık bebeğim var bnde başvurmak istiyorum ama eşim çekiniyor 🙄 süt fiyatları almış başını gitmiş hepside sütü çok seviyor 🙄
Denizege35 2prnses1prens 1 yaşda. 4 yaşa kadar veriolar . Utanılcak bişey yok basvurun herkes alıor sütünü
Kahveseveranne Harrye23 belediyeyi arayıp öğrenebilirsiniz ama sanırım her yerde olan bir uygulama değil
Kahveseveranne Serpiloral ben Buca’da oturuyorum sosyal hizmetler binası içinde süt kuzusu başvuru yeri açmışlardı ordan başvurdum ama az önce baktım artık oline ve e-devlet üzerinden başvuru alıyorlar galiba bir araştırın daha kolay olur