Kızlar oğlum 2 ay 28 günlük ve bi haftadır uyju problemi yaşıyoruz ondan once güzel bi uykusu vardi karni doyunca uyurdu bi haftadır aksam 7 de başlıyor 12 e kadar 20 defa emzirsem bile uyuyup uyuyaniyor aglamaya başlıyor kucagimda dolasitirsam sakinliyir bazen onaa bile durmuyor simdide gündüzleri aynı seyi yapıyor gunduz uyumuyor gece de ayni sekil 12 den SONRA biraz sakinliyr uyuyir bnm korktuğum ya böyle kucağa alisirsa ağlıyor besikte durmuyor emzik te yeni yeni alistiriyorum ne yapicagimi bilmiyorum 3 cocugum olasina rağmen delircem ilk çocuğum sakindi hoyle krizleri yok tu 2 side cok ağlayan bi bebk ti ama net hatırlamıyorum sadece çok ağlıyordu zor sakinlesirdi buda öyle ama karnı doyuyor gazını da cikariyirum hic bi sorun yok ken kucağımda geziyor önerisi olan varmı besikte sallasam alisasa diyorum hic susmadan ağlıyor 😭😭😭😭😭