Brcukymcu Kızlar merhaba oğlum 4 aylık bı kaç gündür kendini şası yapıyor daha önce hiç böyle yapmıyodu bı kaç kere şahit oldum sadece sonra duzeltiyo napmam gerek
turkuazmavisi Brcukymcu göz muayenesi yapıldı mı zaten 4. Ayda göz kontrolü var sağlık ocağından söylemediler mi?
Brcukymcu Tosbikkkk peki herhangi bi sorun çıktı mı sizde acaba 2 kere yaptığına şahit oldum bı şuan gözlemliyorum bir daha olursa hemen götüreceğim
Tosbikkkk Brcukymcu inceliyor doktor canım bazılarında sorun çıkıyor bazılarında çıkmıyor incelemesi lazım
Brcukymcu turkuazmavisi yok hayır ilk doğduğunda yapıldı işitme göz daha sonra hiçbir şekilde sağlık ocağından bilgi gelmedi