
Merhaba anneler kızım 13 aylık ayağa dikilmeye başladığı günden beri ayakalrını böyle yapıyor. İlk başlarda yeni yeni ayağa kalkıyor bilmiyor felan diyerek önemsemedim ama 10-15 gündür yürüyor ve yine yürürken ve ayakta dururken böyle yapmaya devam ediyor. Normal mi ilerde düzelir mi? Yoksa bir doktora göstereyim mi!