Bu sabah bezi bıraktık daha öncesinde sürekli anlatmıştım zaten fakat asla söylemiyor 9dan beri tam 5 kere üstünü değiştirdim ve anlattım ama halaa söylemiyor kakasınıda altına yaptı anlattım yine anlatınca tamam diyor sonra yine söylemiyor ben soruyorum 10 dakkada bir ve tuvalete gidelim hadi diyorum hayır yok diyor sonra bi bakıyorum altına yapmış 🤦🏻♀️ Acaba daha sonra mı bırakmalıydık tam 2.5 yaşında her şeyi konuşuyor anlıyor. İlk gün herkesde böyle miydi yoksa benim oğlum hazır değil mş bilemedim 🙄