Bebeğim 18 aylık ve bu zamana kadar maalesef deliksiz uyku uyumadık. Bu da gün içinde benim verimimi onun da huzurunu bozuyor. Emzirmeyi bırakmaya çalışıyorum ama içim rahat etsin diye mama veriyorum. Kısacası ben mamaya geçiyorum pes ettim. Geceden sabaha emiyor sabahtan akşama kadar da beni asılıyor emmek için. Bambaşka bir mevzuya döndü. Duygusal olarak da üzülüyorum ama ikimiz için de iyisi bırakmak olacak. Çok yıprandım. Benim gibi anneler var mı merak ediyorum?