BozukYol Arkadaşım İzmir Aliağa da 3 çocukla dışarda kalcaklar , ev sahibi evi saticam çık diyor kaç aydır ev bulamadılar orda olan anneler var mı kiralık ev yardımcı olursanız çok iyi olcak onlar için bu arada evlerini hayatda depremde kaybettiler
Dmt-01 BozukYol kaymakamlığa filan başvursunlar yardımcı olurlar diye düşünüyorum.Allah yardımcıları olsun.Depremzede oldukları için devlet yardım eder sanırım biyer bulmalarında
BozukYol Deletedmom_68 canım orası uzak kalıyormuş çocukların okuluna eşinin işine teşekkürler yinede
Babybloom BozukYol evi satıyor diye niye çıkıyorlar anlamadım. Arkadaşınız içindeyken satsın. 1 yılda dolmamış gireli. Kimse çıkaramaz.
BozukYol Babybloom 1 yıl doldu içinde olalı ev sahibi çıkarmam demişti ama ev fiyatları böyle artınca çık demiş, arkadaşım ben içindeyken sat yeni sahibiyle anlaşırız ne kadar isterse demiş ama ev sahibi sen evde oldukça satmam çık demiş öyle satılmıyormus ev
Babybloom BozukYol e yine de çıkaramaz ki🤷🏻♀️istediği kadar çık desin. Yasal bi hakkı yok. Büyük ihtimalle zaten ev sahibi satmayacak kira yükseltmek istiyor sadece.
witcher BozukYol Aliağada oturuyorum burda ev yok resmen olsa sa 10 binden aşağı yok Allah yardımcııs olsun ihtar çeksinler çıkmasın kolay kolay
witcher BozukYol Olur canım bizim sitede oluyor genelde ama haberim olmaz ki bir de pahalı yani depremzede diyorsun durumları yerinde mi peki nerden bulmuşlar aliağayı burda petkim yüzünden kiralar yüksek hep