Kucak_esra 40ı çıktığından beri tek başıma yıkıyorum, kucağımda. Ben banyo küvetinin içinse oturup onu kucağıma alıyordum. 1 yaşından beri de rahatlıkla ayakta durabildiği için o şekilde yıkıyorum artık. Hatta son zamanlarda küvetini banyonun içinde dolduruyorum, onun içinde biraz oyuncaklarıyla falan oynuyor. Sonra ayağa kaldırıp yıkıyorum, en son da çıkarıp banyonun küvetinin içinde ayaklarını bacaklarını yıkıyorum.