BozMoms Kızlar sağlık ocağımın doktoru yokmuş sistemede giremiyorlarmış 2. Ay aşısı için başka sağlık ocağından rica etmemi istediler böyle bişey varmı ?
Dbe1506 BozMoms misafir olarak kayıt yaptırıp aşıyı yaptırabilirsiniz sisteme kayıt olunca sizin sağlık ocağındaki sistemde görünüyor yapıldı diye