Kbr-M-E 2 aylık bebeğim için hipp kullanıyorum fakat çok gazı bar mamadan kaynaklanabilir diye değiştirmeyi düşünüyordum fakat sma mı bebelac mı karar veremedim sizce yardımcı olabilecek var mı ?
zeynosunannesii Kbr-M-E ben dört aylıktan 20 aya kadar sma kullandım memnunduk ama benim kızım normalde de gazlı bir bebek değildi. Kilo alımı normaldi . Tavsiye ederim