3 aylık oldu bebeğim gündüzleri memeyi çok emmiyor gece ve sabahları güzel emiyor. Mama destekli devam ediyorum bırakamadım maalesef. Silikon uç hiç denemedim bu ayda denesem faydası olur mu. Gündüzleri verimli süt alamıyorum nedense sabaha kalktığımda süt dolmuş oluyor tüketiyor ve gün içinde bir daha öyle dolmuyor. Süt meselesini çok kafaya taktım baştan beri artırmak için çok uğraştım ama olmadı galiba denemediğim bir tek silikon kaldı. Emzirme destek sistemini bile denemedim ama olmadı kızlar yani tek başıma başaramadım