Kirazylmz bence biraz daha fazla verip kamealı bebek telsizi alın. Daha uzun ömürlü kullanırsınız. Bebeğınız nekadrlık bilemiyorum ama dönmeye basladığında görmek müdahale etmek daha rahatlatıcı. Evde belki yatagında yatıyordır ama bi süre sonra ayağa kalkıp sessiz sedasız düşebiliyorlar. Yada misafirliklerde herzaman beşik olmuyor. Görmek en iyisi derim ben