Kızlar kızım 2 gün önce 1 yaşına girdi girdiği gibi o güzel yemek yiyen kız gitti bi anda. Ağzını kapatıp açmıyo asla mama yiyo sadece. Alt 2 dişleri vardı sadece. Şimdi üstleri patladı patlıcak. O yüzden olabilir mi? Diş döneminde yapıyolar mı? Çok üzülüyorum