@“Yagmur49” Evet aynen sizin bebeğiniz gibi uykusunda öğürüyor sonrada nefessiz kalıp tıkanıyor.Bu bebeklerde normalmiş.Bende çok araştırdım yinede ikna olmayıp Dr. Gösterdim morarma yoksa normal dedi.Hatta ınternette uzm. Dr. Osman Gönülal bu konu ile ilgili videosu var. Çok net anlatmış izleyebilirsiniz.Yorumlara bakarsanız birçok kişinin yaşadığını görürsünüz.