tombikbebe Kızlar bebeğim 3.5 aylık. Gece uyurken ayaklarını kalçasından kaldırıp yatağa pat diye vuruyor uyanmaya yakın daha çok yapıyor bunu. Neden yapıyor ki böyle, daha önce başına gelen oldu mu?
Babbb tombikbebe hahahah :)) inan bende :)) bazen de beşiğimde kayıyor beşiğinkenarlarına çarpıyor ayağını içim gidiyor :( doktora sordum normal demişti
tombikbebe Demoo olabilir aslında çünkü uyanmaya yakın yapıyor. Uyanınca da emip geri uyuyor zaten belki acıktığındandır dediğiniz gibi