10 aylık bebeğim var bayramdan bu yana çocuk bitti eridi resmen. 10 gün boyunca sadece kustu ateş ishal vs olmadı. Sonrasında kusma bitti ateş başladı. 38.5 altına düşmesi hiç ilaç almasına rağmen. Gitmediğim doktor hastane,yaptırmadığım tahlil kalmadı ama hepsine temiz deyip gönderdiler hep. Ama çocuğum bayramdan bu yana Ne su ne ek gıda ne mama hiç bir şekilde beslenmiyor hep reddediyor. Yavrum 2 kilo vermiş bitti resmen gözümün önünde. Ama bu süreçte el sürekli ağzında gece uykuları hep sancılı el ağzında ağlayarak uyanıyor damak ları tamemen şiş ve bembeyaz. Bu nedir böyle ne yapacağım ben. Diş bu kadar ateş bu kadar kusma yapmaz diye biliyorum diş değilse ne bu