AycaDoruk Merhaba kızlar benim oğlum ilk 2 ay sadece anne sütü aldı 4 aya kadarda hem emdi hem mama verdim ama suan meme reddi yasıyoruz baya. Tamamen mama ile beslenen bebeklerde kilo alımı gelişimi nasıl gidiyor acaba?
Ikizoglusannesi06 AycaDoruk kilo alımı biraz daha hızlı ilerliyor saat aralıklarını uzatmalısınız mutlaka
dgn-adl1 AycaDoruk benim bebeğim de 3 ay 25 günlük son 2-3 haftadır neredeyse sadece mama olarak ilerliyoruz emiyor ama 5 dakika bile değil bu ara iyice ağır gelmeye başladı bebeğim daha kontrole götüremedim kilosunu net olarak bilemiyorum 🤷🏻♀️
Adenveannesi AycaDoruk benimki 6 ay 30 günlük 8500 gr. Olmadı getektiği gibi mama alan öok kilolu oluyor diyorlar bence bebekten bebeğe değişiyor benimki hiç kilolu olmadı hep normal seviyedeydi
Yesodiyorlar AycaDoruk 3-4 saatte bir mama içiyor 3 ay 21 günlük 7 kilo oğlum mama kilo yapmıyor mamayı verme şeklimiz kilo yapıyor biberondan hep aynı hızda geldiği için mama doyduklarını anlamıyorlar içmeye devam ediyorlar memede süt bir durup bir geldiği için doyduklarını anlıyorlar normalde anne sütüyle aynı kalori. Ben bunu öğrendiğimden beri bebeğimi dinlendirerek içiriyorum mamayı 120 cc içen çocuk 90-100 cc içmeye başladı cidden fark ediyor
AycaDoruk dgn-adl1 benimde tam 4 ay oldu son 1 haftadır aynı şekilde 5 er dk emiyordu emmediği zaman sağıp veriyorum ben ama
Yesodiyorlar AycaDoruk 3700 doğdu ultrasonda 4 e yakın göründüğü için sezeryana alındım normal doğum yapamadım 😂 6 kilo bence çok iyi erken doğsa bile toparlar sağlıklı olsunlar 🥰🥰
berkinannesi_ AycaDoruk Benim bebeğim sadece bir hafta kadar anne sütü alabildi sonrasında hiç sütüm olmadı şu an 1 yaşına girecek ve mamayla besleniyor gelişimi her şeyle çok çok iyi maşallah
biimiyomyardimet AycaDoruk bu bebekten bebeğe değişiyor. 4 aylıkken mamaya başladık 18 aylığız 8.5 kiloyuz. Çok kilo yapmasını geçtim gıdım gıdım ilerledi hep. Her bebek aynı değil, bizde meme reddiyle mamaya döndüğümüzde herkes ooyy şişecek bu çocuk diyordu şimdi neden kilo almıyor diyorlar 😮💨
biimiyomyardimet AycaDoruk biz hipple başladık, sonra evolvia, şuan similac kullanıyoruz. Bu değişimler hep kilo problemi yüzünden başkasını deneyelim belki o kilo aldırır düşüncesiyle. Yoksa kabızlık vs bir sorun yaşamadık hiç birinde.
Nefin AycaDoruk hiçbir fark olmuyor kilo alımı konusunda mama veya anne sütü bakımından. İlk 3 ay mama+meme daha sonra ise tamamen mama içti ama biz 4. Ayda ek gıdaya başladık 5. Ayda et bile yedirdik. Düzgün beslendiği takdirde gayet iyi kilo alır ve gelişir merak etmeyin 😊