momandbbabyy kendinizi suçlamayın ben fark ettiğim gibi sağdım. Elektrikli pompa da vardı bende gece gündüz sağdım, duşta sağdım, taradım, tahta kaşık ısıttım, lahana yaprağı koydum, antibiyotik kullandım, sadece o göğsümden emzirdim, hatta doktor şırıngayla bir kısmını çekti… yine geçmedi. Ben de apse drenajı oldum. Yapacak bir şey yok olacağı varsa oluyor. Geçmiş olsun. Her emzirmeden sonra göğsünüzü elinizle boşaltın içinde süt kalmasın. Bende de fobi oldu ödüm kopuyor yeniden olacak diye ama inşallah olmaz.
Pompa olarak da lansinoh kullanıyorum fena değil.