fatmaa37demir Sekerpare_ şuan 9 aylık 5 numara kullanıyoruz. 6 aylıkken 4 numara goon bez kullanıyorduk
Poly-ana Melikeyesill Bende sleepy ecolojic kilot bez aldım geçen tatilde rahat olur diye ama sevmedim hiç bütün çiş dışarı çıkıyor
Nazendece Melikeyesill kilot bez nasıl kolay mı cırtlı bez mi iyi acaba avantajını söyler misiniz bez değiştirene kadar canım cikiyo.
Nazendece Sekerpare_ 5.5 ayligiz elimde 3 no var o bitsin diye beklerim yoksa şimdiye çoktan 4 olmalıyız artık
Melikeyesill Nazendece bence külot bez cok cok rahat ben de bez değiştirirken cok zorlanırdım kenarlardan yırtarak rahat bi şekilde cıkarıyorum giydirirken cok rahat öneririm