Merhaba arkadaşlar yakın zamanda hepatit b 2. doz yaptıran var mı. Biz dün yaptırdık ve aşıdan sonra çocuğum resmen pelte gibi oldu tepki vermiyor halsiz hep uyuyor emmiyor, hali yok. Ancak sağıp verdiğimde zorla besledim. Ağrılı uyarana bile zor cevap verdi. 2 kez yeşil kakası oldu. Ateşi 37.2 üstüne geçmedi. Altını açtığımda bangşr bangır bağıran çocuk baygın gibi hiç tepki vermiyordu. Her halükarda çocuğuma çok ağır geldiği belliydi. Tüm gece başında bekledim. Sabah 24 saatten sonra kendine geldi. Ara sıra yine gözlerinde kaymalar oluyor. Doktora yazdım hepatit b sonrası hiç böyle şeyler olduğunu duymadım dedi. Daha sonra bi arkadaşla konuştum aynı gün aşı yaptırmışız. Onun çocuğunda da aynı şeyler olmuş bir de üstüne 4 kez kusmuş ertesi gün. Acile gitmişler ona da aynı şekilde hiçbişey yapılmamış. Takip etmeye devam edin denmiş. Daha sonra eczacı bi arkadaşıma danıştığımda o da hepatit b aslında en az reaksiyon gösteren aşı ama son zamanlarda dozu değişti piyasadan toplanıp yenisi sürüldü dedi. Benim de şüphem şu. Yeni doz ağırlaştırıldı da bebeklerimize ağır mı gelmeye başladı. Dahası değiştiyse bile bu test edilmedi mi de benim çocuğum denek olarak mı kullanılıyor. Var mı son zamanlarda bu aşıyı yaptırıp başıma benzer şeyler gelen?