Annelice488 Kızlar dün diyete başladım bugün acaba ödemimi attımmı diye tartıya çıktım ödem atmak bir yerde dursun 200 gram almışım üzerine çok üzüldüm lütfen yardımcı olur musunuz neyi yanlış yaptım 😥
YoncaGulce Annelice488 tuvalete çıkmadıysan o bile farkettirir sen devam et hergün de tartıya çıkma hafta da birgün en az👍
Deletedmom_68 Annelice488 kuzum hemen başlamayabilirsin kilo vermeye haftaya bugün tuvaletini yaptıktan sonra aç karnına kıyafetsiz tartıl her gün tartılmak motivasyon kaybına sebep oluyor zaten
Annelice488 Deletedmom_68 psikolojim bu kilo konusunda çok alt üst oldu canım o yüzden hemen sonuç almaya çalışıyorum sanırım porsiyon kontrolüde yanlış yaptım galiba akşam yemeğinde ton balıklı salata yedim ama çok yedim büyük ihtimalle
Deletedmom_68 Annelice488 yok kuzum be sanmam ben de hemen diyetin ilk günü kilo vermiyorum. kendin mi yapıyorsun yoksa diyetisyenle mi? kendinse yazıo uygulamasını tavsiye ederim
Annelice488 Deletedmom_68 kendim yapıyorum kuzum diyetisyenle değil daha önce 95 kilodan 70 kiloya düştüm kendi kendime ama şuan ne bilim sanki başaramıycakmışım gibi geliyor ödemim çok fazla büyük ihtimalle doğum kontrol hapı yüzünden
Deletedmom_68 Annelice488 yok öyle düşünme ben de doğum kontrol hapı kullanırken kilo almıştım yine kullanırken diyet sporla 15 kilo vermiştim. sen de kırma motivasyonunu haftada bir tartılmak en iyisi☺️