Oğlum 7 ay 19 günlük. Kendi doktorumuz 1 yaşında vermemizi önerdi. Dün başka bir doktora gittik yumurta beyazı verebilirsin , daha sağlıklı ve iştahını açar dedi. Oğlumun iştah problemi var ağzını bile açmıyor kilitliyor bu arada. Bu sabah Dr. Osman Gönülal’ın videosunu izledim verilmeli 1 yaşını beklemesine gerek yok diye anlatmış. Kararsızım vermeli miyim? Sizler veriyor musunuz?