Malesef anneler dün saat 16.30 da trafik kazası geçirdik ölüm yok allahtan ama bana ilaçlı tomografi çektiler çocuğum 6 aylık o anki şokla doktora ne zmn emzirebilirim diye sormadım bu konuda herhangi biri bilgisi olan var mı sütü sağıp atmam gerekiyor mu?