Bir hafta önce doktor kontrolümüz vardı gece 3 4 kere uyanıyor dediğimde artık ek gıdaya geçmelisin açlıktan uyanıyordur dedi ben de vira bismillah başladım yoğurt filan her neyse bebemin ayarları bozuldu saat başı uyanıyor ve emerek uyumak istiyor kendisi de uykulu ben de Yaprak Dökümü Ali Rıza Bey in felçli hali gibiyim artık uyanmaktan velhasıl yoğurt gaz yapar mı sizce ondan mıdır nedir yorumunuz 🙄