ilosli Bebeğim bir kaç gündür çok az emiyor ve göğüslerim şişip ağrı yapıyor hangi pompayı almalıyım sizce kullananlar var mı ikisi de memnuniyeti fazla olan bir ürün ama fiyat farkı var bu yüzden kararsız kaldım 🤷🏻♀️
2bakartal ilosli Sut kiralama tavsiye ederim.Vakit kaybi digerleri.Kiwi lansoni ve plips denemis biri olarak soyluyorum.Ervo Medikaldan kiraladim hala kullaniyorum.
gececimon ilosli ben kiwi’nin sağma makinasını kullanıyorum elektrikli küçücük olmasına rağmen aylarca işimi gördü ve öneririm gönül rahatlığıyla masaj modu vs hepsi var
Beratim17 haticenurrr ben dün aldım memem süt dolu olduğu halde çok süt çıkmadı ben mi takamadim acaba aparatları
alpinannesi3 Hem lansinoh hemde kiwi var bende valla hep kiwiyi kullandım çokta memnundum kiwiden okadar para verme derim
Hilal2023 Merhaba bende kiwinin elektrikli olanı var sadece bir hafta kullandım sonra sütüm çok olmadığı için kullanmadım isterseniz uygun fiyattan veririm
Kyselz Bende kiwi yi 6 ay kullandım sonra lansinoh ikili pompa aldım ikisi de aynı oranda süt sagdim lansinoh marka ama kiwi de onun kadar süt sagdim hep bende satıyorum 159 TL ye isterseniz gardrops hesabımda var cnm bak @kevser2738
tekbasimabakiyorum ilosli Ferrari mi tofaş mı gibi demek bence ikisini de kullandım kesinlikle lansinoh