Lalalac Avrasya hastanesi çocuk cerrahı hüseyin hoca zaten kapısında kuyruk var. Bende kardeşim de sünnet ettirdi. Benmki 3 aylıkken onunki 1 aylık :) çok kolay geçti. 3000 tl
Lalalac Bmsbl lokal.bebek uyuyor zaten işlemde.Eski usul kesti. Çok rahat geçti. Pansumandan çok korkuyodum basitmiş:)