Merhaba herkese , 17 aylık oğlum o kadar dikkate rağmen yine hasta oldu . 4 gündür balgamlı öksürüyor özellikle yatınca artıyor neşesi yerinde ama öksürdükçe ağlıyor doktoru sadece aferin verdi . Tekrar götüreyim mi ? Sizin öneriniz doğal yöntemler var mı kesen ?