Kızlar 13 aylık oğlum. Normalde çok güzel beslenirdi sabah yumurtasını yerdi öğlen yoğurt meyve akşam çorba veya yemek. Ama 3 gün önce bi hastalık atlattı şuan sıfır nokta kadar bişey veremiyoruz ağzına. En sevdiklerini bile yemiyo. Sadece kraker yemek istiyo bir lokma almıyo ya napıcağımı şaşırdım. Sadece mama ve kraker. Vermesem krakeri yinede başka bişey almıyo bari iki lokma o girsin diye veriyorum en son ne yapmalıyım